23 Temmuz 2015 Perşembe

Bir Teşekkürüm Var!

Yine gecikmiş bir yazıyla merhabalar diye klasik bir başlangıç yapmak geliyor içimden. Ama yapmayacağım. *İyi ki yapmadım:D* Bir gün gecikmiş yazılı başlangıçlar yazmak zorunda kalmadığım bir blog yazısı yazabilmeyi umut ediyorum.  Şu sıralar üzerimde geçici olarak “evimin hanımı” olmak gibi kocamaaan bir yük var da :/ Blog yazmayı bırakın başımı kaşımaya vakit bulamıyorum dersem abartmış olmam asla. Mesela bu yazıyı kaç gün üst üste yazmaya niyetlenip de ancak şimdi yazmaya vakit bulabiliyorum. Bundan dolayı geçikmiş bir teşekkür olacak bu yazıda~

Nabrut!! Beni duyabiliyor musuuun?

Ve teşekkürüme başlıyorum~
Blog açma konusu üzerinde karasızca düşen ben, Nabrut sayesinde bir cesaret açtım. Teşekkürler!
“Açsam ne yazacağım ki?” diye düşünürken, Nabrut bana herşeyi yazabileceğimi gösterdi. Teşekkürler!
Her zaman çekilişlerde nasipsiz olduğuma inanmışken çekilişin bana çıkması bana “Bloğunu güncel tutmalısın!” mesajı verdi ve cesaretlendirdi. Teşekkürler!
Sürekli kararsızlığımdan dolayı seni uğraştırsam da, sabırla karşılık verdin. Teşekkürler!
Sadece header ve gadgetla kalmayıp, ayrıca bloğumun düzenlemesini de yaptın. Teşekkürler!
Ve son olarak dizi izleyeceğin o değerli vaktini bana ayırdın. En çok buna teşekkürler! :D  Bu konuda asla vicdan azabı çekmedim(!) :D


Bir dahaki blog güncellememi en yakın vakitte yapabilmeyi umarak yazımı burada sonlandırıyorum.
Hoşça kalın~!




2 yorum:

  1. Sen seslenirsin de duymaz mıyım ben:)
    Öyle güzel şeyler yazmışsın ki. Rica ederim ne demek sözleri ile geçiştiremiyorum ama yanaklarımın kızardığını düşünebilirisin.
    Asıl ben teşekkür ederim bu şahane yazılar için.
    Daha önce de dediğim gibi aramıza şahane bir blogger katıldı diye düşünüyorum.
    Güzel gözlerinden kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil

"Hoşça kal," dedi. "Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez."