20 Haziran 2015 Cumartesi

Ben geldim!

 Merhaba~!
Uzun zamandır aklımda olan blog yazma fikrini hayata geçirerek buralara gelmiş bulunmaktayım. Evet, uzun zamandır aklımda çünkü sürekli bahanelerimin arkasına saklanıyordum. Ama bahanelerim beni terkedince artık buralara gelmeliyim diye düşündüm ve geldim.
 Hım… Buraya ne yazacağım? Bunu gerçekten ben de merak ediyorum :D Beylik cümleler kuracağım diye bir iddam yok. Sadece yazacağım. Bunu kendim için yapacağım. Üşengeçliği bırakıp yazmak istiyorum ve umuyorum ki blogger sayesinde yaparım bunu.
 Tam ben bu düşüncelerle volta atıyorken, uzun zamandır uzaktan uzaktan takip ettiğim Nabrut Fıdıllıoğlu’nun çekiliş yaparak Header hediye ettiğini gördüm. Bu benim blog yazma fikrimi hızlandırdı. Teşekkürler Nabrut! Çekiliş konularında çok şanssızımdır ama denemekten bir şey kaybetmem sonunçta^^  Değil mi?
 Çaylak bloggerın ilk postunu okudunuz. Umarım Nunyoca’nın kar küresinden düşen kar tanelerini okurken iyi vakit geçirirsiniz~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Hoşça kal," dedi. "Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez."